Thursday, February 28, 2013

20 /12/2011

ջան

ախչի այ համով ճուտ

այ փափուկ իմ գանձ,

ես էլ եմ շատ ուրախ, որ դու կաս: Ինձ մեկ մեկ նեռվայնացնումա, որ ինձ չես լսում, բայց ախր ես էդ էլ եմ քո մեջ սիրում: Ինձ թվումա, որ ես աբիժնիկ եմ մնացել, որ դու գնացել ես ուրիշ երկիր ու դրա համար էլ հավայի բաներ կարողա ասեմ ու անեմ: Կներես ինձ:


Էրեգ Ա.ենց տանը նենց զգացի թե ինչքան են Ա.ն ու Ա.ն իրար սիրում, ու որ ես քեզ ավելի շատ եմ սիրում, ու ուզում եմ մենք մեր տունը ունենանք, մեր սիրելի փիսոն կամ շունիկը, հետո աշխատենք կայանանք ու ճուտիկներ ունենանք ու խաղաղ ապրենք մեր համար: Ջան: Համովս: Ամեն ինչ լավա լինելու հեչ մի մտածի քաղցրս: Մենք իրար հետ ենք լինելու: Իզուր չէր, որ մենք իրար հանդիպեցինք: Ու սիրեցինք:

ես քեզ սիրում եմ կյանքս, անչափ անսահման...

էլի գրի, մեյլս անընդհատ ստուգում եմ, անհամբեր կսպասեմ

պակա
20 Դեկտեմբերի  2011

No comments:

Post a Comment